0 comments ( 0 hidden )

Cringe
Take a shot every time "XD" or "LOL" is used unironically
Fucking Pedos
That is just plain disgusting pedophile shit.
-3
Hell
Deplorable garbage
Bloody smile
-3
Pedi
Could you please tell me where I can find a child porn
-3
Zero
what the fuck is this come on man i live in the US we cant have this shit its agenist the law (wish i could spell better)
Zero
<<< 35667 Pedi >>>
get the fuck out and kill your self
this is plain disgusting
Anonymous
<<< 35635 Fucking Pedos >>>
Why are you even commenting on this?
Anonymous
Lol all the raging in the comments by people who probably fap to loli stuff but this artstyle is more realistic so they gotta virtue signal and pretend like they arent degenerates also.
ZERO
<<< 35667 Pedi >>>
Try calling 110, they'll provide with free (chain) links
Call UNICEF pls
Zero
<<< 35677 Anonymous >>>
no lie there lol
Zero
Zero
<<< 35677 Anonymous >>>
but for real tho its wrong and every one knows it
Brilliant work

Popular Hentai